Μετά την εξέταση του μαθήματος Βιολογίας Γενικής Παιδείας Γ΄ Λυκείου, ξεκίνησε μια σειρά αντιδράσεων από συναδέλφους που υποστηρίζουν ότι η σωστή απάντηση στο ερώτημα Δ3 είναι αυτή της δευτερογενούς απόκρισης την οποία τεκμηριώνουν επιστημονικά (γνώση που δεν έχουν οι μαθητές, καθώς αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα).
Οι μαθητές όμως καλούνται να απαντήσουν σύμφωνα με τις γνώσεις τους από το σχολικό βιβλίο, το οποίο σαφώς αναφέρει ότι η πρωτογενής απόκριση καθυστερεί και το δείχνει στο διάγραμμα της εικόνας 1.26 σελ.39. Συγκεκριμένα δείχνει ότι η πρωτογενής απόκριση ξεκινάει μετά τη δεύτερη μέρα από τη μόλυνση και άρα η δευτερογενής που ξεκινά άμεσα δεν θα μπορούσε να είναι την 5η μέρα που δείχνει το διάγραμμα του θέματος Δ3.
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα δόθηκε στις επαναληπτικές εξετάσεις του 2005.
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα δόθηκε στις επαναληπτικές εξετάσεις του 2005.
Αν οι οδηγίες προς τους βαθμολογητές ήταν ίδιες με τις φετινές, όπως πιστεύουμε, να δημοσοποιηθούν ώστε να σταματήσει ο θόρυβος που επηρεάζει και τους βαθμολογητές αλλά κυρίως τους μαθητές που δεν έχουν ακόμη ολοκληρώσει τις εξετάσεις τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου