Nέος ιστότοπος : www.atomoedu.gr

24 Μαΐ 2012

Φυσική Γεν. Παιδείας : Σε ποιά σημεία διαφωνεί η Ενωση Ελλήνων Φυσικών





Για την ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ, τα θέματα που επέλεξε η Κ.Ε.Ε. για την εξέταση του μαθήματος ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

•δεν ελέγχουν την επίτευξη των σκοπών και των στόχων τόσο του συγκεκριμένου μαθήματος, όσο και της ομάδας των μαθημάτων ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
•έχουν  υψηλό επίπεδο δυσκολίας και αναντίστοιχο των επιπέδων δυσκολίας των άλλων μαθημάτων ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται η αντικειμενικότητα του συστήματος, αφού:
oδε μπορούν να αντιμετωπιστούν «επί ίσοις όροις» από τις μαθήτριες και τους μαθητές όλων των Κατευθύνσεων,
oστερούν τους άριστους βαθμούς από όσους μαθητές επέλεξαν το μάθημα.
Η προσέγγιση αυτή των θεμάτων τείνει στην ελαχιστοποίηση της ζήτησης του μαθήματος από τους υποψηφίους. 
Η διατύπωση των θεμάτων γενικά ήταν καλή πλην των θεμάτων Α3 και Δ4. Ιδιαίτερα στο θέμα Α3 αντί της σωστής διατύπωσης η οποία πρέπει να είναι :  “Το ατομικό πρότυπο του Bohr μπορεί να περιγράψει το φάσμα των ιόντων» δόθηκε η : “Το ατομικό πρότυπο του Bohr μπορεί να περιγράψει το φάσμα των στοιχείων».  Στο δε Δ4 επειδή το μάθημα είναι γενικής παιδείας απαιτούσε και την αναλυτική περιγραφή του μηχανισμού πολλαπλού ιονισμού. 
Για την Επιτροπή Παιδείας της Ε.Ε.Φ.
Δαμιανός Σ., Καράβολας Β., Κασίδης Α., Πανάγος Λ. και Σαββάκης Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: