Nέος ιστότοπος : www.atomoedu.gr

13 Ιουν 2011

Με ποιά σειρά εξετάζονται οι επιλογές στο Μηχανογραφικό;

Εξετάζεται η πρωτη σου επιλογή και εαν δεν περασεις σε αυτή, κοιτανε αν περασεις στην πρωτη σου επιλογη σαν ειδικη κατηγορία, ή εξεταζουν με την σειρα την πρωτη, τη δευτερη επιλογή σου κ.ο.κ. και εαν δεν περασεις σε καμμια τότε εξεταζουν εαν περνας σαν ειδικη κατηγορια στην πρωτη επιλογή σου, μετα στην δευτερη κ.ο.κ.


π.χ. : 1η επιλογή - Αθήνα (αν δεν περασω, εξεταζομαι σαν ειδικη κατηγορία στην 1η μου επιλογη) ->  ειδική κατηγορία 1ης επιλογής - Αθήνα (αν δεν περασω, εξεταζομαι στην 2η μου επιλογη) ->  2η επιλογή - Αθήνα (αν δεν περασω, εξεταζομαι σαν ειδικη κατηγορία στην 2η μου επιλογη) ->  ειδική κατηγορία 2ης επιλογής - Αθήνα (αν δεν περασω, εξεταζομαι στην 3η μου επιλογη) -> 3η επιλογή - Πάτρα (αν δεν περασω, εξεταζομαι σαν ειδικη κατηγορία στην 3η μου επιλογη) -> ειδική κατηγορία 3ης επιλογής - Πάτρα κ.ο.κ.
                           
                                                     info: edu4u

Δεν υπάρχουν σχόλια: