Nέος ιστότοπος : www.atomoedu.gr

29 Ιουν 2012

Οι 21 σχολές που οδηγούν στο κλάδο ΠΕ02 Φιλολόγων


SXOLH BATH BASH2011
171 -Φιλοσοφ. Παιδ. και Ψυχολ. (Προγ. Ψυχολ.) Αθήνας ΑΕΙ 17496
109 -Φιλολογίας Αθήνας ΑΕΙ 17261
111 -Φιλολογίας Θεσσαλονίκης ΑΕΙ 17247
110 -Ιστορίας και Αρχαιολογίας Αθήνας ΑΕΙ 16431
120 -Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής Θεσσαλονίκης ΑΕΙ 16039
118 -Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Αθήνας ΑΕΙ 16033
112 -Ιστορίας και Αρχαιολογίας Θεσσαλονίκης ΑΕΙ 15845
175 -Φιλολογίας Πάτρας ΑΕΙ 15713
113 -Φιλολογίας Ιωαννίνων ΑΕΙ 15399
189 -Φιλολογίας Πελοποννήσου (Καλαμάτα) ΑΕΙ 14952
115 -Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) ΑΕΙ 14901
106 -Ελληνικής Φιλολογίας Θράκης (Κομοτηνή) ΑΕΙ 14539
122 -Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Ιωαννίνων ΑΕΙ 14489
177 -Ιστορίας Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Θεσσαλίας (Βόλος) ΑΕΙ 14207
114 -Ιστορίας και Αρχαιολογίας Ιωαννίνων ΑΕΙ 13943
102 -Φιλοσοφίας Πάτρας ΑΕΙ 13635
116 -Ιστορίας και Αρχαιολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) ΑΕΙ 13546
138 -Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) ΑΕΙ 13229
104 -Ιστορίας Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών Πελοποννήσου (Καλαμάτα) ΑΕΙ 13177
145 -Ιστορίας Ιονίου (Κέρκυρα) ΑΕΙ 12917
108 -Ιστορίας και Εθνολογίας Θράκης (Κομοτηνή) ΑΕΙ 12877
Οι απόφοιτοι του τμήματος Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης από το 2008 εντάσσονται στο Π.Ε. 33, (Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης). (αρθμός 3Π/2008/ ΦΕΚ 516/2008 : asep_fek_516b_2008.pdf
Δεν εντάσσονται στο κλάδο ΠΕ02 Φιλολόγων.( αρθμός 2Π/2008/ ΦΕΚ 515/2008 : asep_fek_515b_2008.pdf)
Οι συνολικές θέσεις εισακτέων το 2009 στα Ελληνικά ΑΕΙ το 2009 είναι : 4370 .
Θέσεις στον ΑΣΕΠ 2008 για τον κλάδο ΠΕ02 : 480 [ ΦΕΚ 515/8-10-2008]
Αναλογία θέσεων /συμμετεχόντων : 1 προς 32
Δηλαδή ποσοστό επιτυχίας περίπου 3%.
Ο διορισμός εκπαιδευτικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση γίνεται για 60% των θέσεων από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και το 40% των θέσεων από τον Ενιαίο Πίνακα.
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι εισάγονται στα Πανεπιστήμια πάρα πολλοί φοιτητές με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντικό πρόβλημα ανεργίας με δεδομένο ότι οι παραπάνω κλάδοι έχουν λίγους εναλλακτικούς δρόμους απασχόλησης πέραν του εκπαιδευτικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
admin

























































Δεν υπάρχουν σχόλια: