To προς εξέταση κείμενο είναι διασκευή άρθρου του Π. Μανδραβελη, δημοσιευμένο στον ημερήσιο τύπο με κεντρικό θέμα το Διαδίκτυο , το οποίο είναι απόλυτα ενταγμένο στα διδαγμένα θέματα. Απορρέει από τη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα και αποτυπώνει /σκιαγραφεί την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να εντάξει στη σχολική πράξη και στην εκπαιδευτική διαδικασία την έννοια του «ψηφιακού σχολείου, αναδεικνύοντας το μαθητή σε κυνηγό της γνώσης και δίνοντας του ενεργότερο ρόλο.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
● Η περίληψη Α του κειμένου μπορεί να προσεγγιστεί χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία καθώς το κείμενο είναι εύληπτο χωρίς ασάφειες και σκοτεινά σημεία που επιτρέπουν στο μαθητή την απρόσκοπτη αποκωδικοποίηση του , παρά την συσσώρευση πολλών νοημάτων και παραδειγμάτων στη 2η παράγραφο
● Η ερώτηση Β1 θεωρείται η δυσκολότερη. Είναι αυτή που θα κρίνει τις υψηλές βαθμολογίες
● Οι ερωτήσεις Β2 και Β3 είναι εύστοχες , χωρίς ιδιαιτέρες δυσκολίες και απαιτήσεις, ώστε να απαιτηθούν εύκολα από τους μαθητές. Βέβαια , προσοχή απαιτεί η τεκμηρίωση και η πληρότητα τους.
● Οι ασκήσεις Β4 (α και β) ελέγχουν τις στοιχειώδεις ικανότητες των μαθητών σε λεξιλογικό επίπεδο
● Το θέμα της Έκθεσης είναι εύστοχα και με σαφήνεια διατυπωμένο. Το επικοινωνιακό πλαίσιο προσδιορίζεται, ενώ βασική παράμετρος αποτελεί ο προσδιορισμός της προσφοράς του διαδικτύου στη διάδοση της γνώσης και η διδακτική αξιοποίηση του
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους μαθητές!
Οι καθηγητές του Φιλολογικού τμήματος του Φροντιστηρίου
Γούναρη Ιωάννα
Καραχάλιου Γιούλη
Κώνστα Κρυσταλλία
Σανιδά Χρυσούλα
Τσίγκας Ηλίας
Τσονάκα Ευαγγελία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου